INFORMAȚII UTILE
Conducerea
Conducerea societatii este asigurata de Consiliul de Administratie si de Directorul General al societatii
Acţionari:
Municipiul Motru prin Consiliul Local Motru cu sediul în Motru, Strada Gării nr.1, Jud. Gorj, Cod Fiscal 5455844, actionar reprezentat prin Consilier local PETRIȘOR FLORENTINA-EUGENIA.
Forma juridica si sediul
Forma juridica
Societatea Direcţia Publică Motru S.A., este persoană juridică română, având forma juridică de societate pe acţiuni şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legile române şi cu prezentul act constitutiv, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J18/397/2010, avand CUI 27419583.
Sediul
- Sediul societăţii este în România, Judeţul Gorj, localitatea Motru, Calea Tismanei, nr. 31B, bloc C1, parter
- Societatea a constituit urmatoarele puncte de lucru (sedii secundare):
– Statia de Sortare a deseurilor colectate selectiv si Statia de Transfer ecologic al deseurilor, punct de lucru situat in judetul Gorj, intravilanul Municipiului Motru, tarlaua 6A, parcela 1, nr. Cadastral 35668 din data de 15.06.2010,
– Adapost caini, punct de lucru situat in judetul Gorj, intravilanul Municipiului Motru, tarlaua 6A, parcela 1, numar cadastral 35668,
– Piata Centrala Motru, sediu secundar situat in Municipiul Motru, ale. Muncii nr.1, judetul Gorj ;
Zona de Agrement Strand, sediu secundar situat in Municipiul Motru, str. Marului 9, judetul Gorj.
Durata şi sistemul de administrare
Durata societăţii este nelimitată cu începere de la data înmatriculării în Registrul Comerţului. Sistemul de administrare a societăţii este sistemul unitar.
Scopul si Obiectul de activitate
Scopul
Societatea Direcţia Publică Motru S.A., are ca scop efectuarea de acte de comerţ conform legislaţiei române.
Obiectul de activitate
Societatea Direcţia Publică Motru S.A, are ca domeniu principal de activitate:
Cod CAEN 381: Colectarea deşeurilor.
Activitate principală:
Cod CAEN 3811: Colectarea deşeurilor nepericuloase.
Activităţi secundare:
1623 – Fabricarea altor elemente de dulgherie şi tâmplărie, pentru construcţii
1627 – Finisarea articolelor din lemn
2363 – Fabricarea betonului
2366 – Fabricarea altor articole din beton, ciment şi ipsos
2370 – Tăierea, fasonarea şi finisarea pietrei
2511 – Fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice
2553 – Operaţiuni de mecanică generală
2599 – Fabricarea altor articole din metal n.c.a
3100 – Fabricarea de mobilă
3311 – Repararea și întreținerea articolelor fabricate din metal
3314 – Repararea și întreținerea echipamentelor electrice
3811 – Colectarea deşeurilor nepericuloase
3821 – Recuperarea materialelor reciclabile
4100 – Lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale
4211 – Lucrări de construcţii a drumurilor şi autostrăzilor
4221 – Lucrări de construcţii a proiectelor utilitare pentru fluide
4222 – Lucrări de construcţii a proiectelor utilitare pentru electricitate
4299 – Lucrări de construcţii a altor proiecte inginereşti n.c.a.
4311 – Lucrări de demolare a construcţiilor
4312 – Lucrări de pregătire a terenului
4321 – Lucrări de instalaţii electrice
4322 – Lucrări de instalaţii sanitare, de încălzire şi de aer condiţionat
4323 – Lucrări de izolații
4324 – Alte lucrări de instalaţii pentru construcţii
4331 – Lucrări de ipsoserie
4332 – Lucrări de tâmplărie şi dulgherie
4333 – Lucrări de pardosire şi placare a pereţilor
4334 – Lucrări de vopsitorie, zugrăveli şi montări de geamuri
4335 – Alte lucrări de finisare
4341 – Lucrări de învelitori, şarpante şi terase la construcţii
4342 – Alte lucrări speciale de construcţii pentru clădiri
4350 – Lucrări speciale de construcţii pentru proiecte de geniu civil
4391 – Activități de zidărie
4399 – Alte lucrări speciale de construcții n.c.a.
4687 – Comerţ cu ridicata al deşeurilor şi resturilor
4711 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun
4712 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse nealimentare
4721 – Comerţ cu amănuntul al fructelor şi legumelor proaspete
4724 – Comerţ cu amănuntul al pâinii, produselor de patiserie şi produselor zaharoase
4725 – Comerţ cu amănuntul al băuturilor
4726 – Comerţ cu amănuntul al produselor din tutun
4752 – Comerţ cu amănuntul al articolelor de fierărie, al materialelor de construcții, al articolelor din sticlă şi a celor pentru vopsit
4771 – Comerţ cu amănuntul al îmbrăcămintei
4941 – Transporturi rutiere de mărfuri
4942 – Servicii de mutare
5221 – Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre
5224 – Manipulări
5225 – Activități de servicii logistice pentru transporturi
5612 – Activități ale unităților mobile de alimentație
5630 – Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor
6820 – Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate
6832 – Alte activități pentru tranzacții imobiliare pe bază de comision sau contract
7732 – Activităţi de închiriere şi leasing cu maşini şi echipamente
8110 – Activităţi de servicii suport combinate
8121 – Activităţi generale de curăţenie a clădirilor
8122 – Activităţi specializate de curăţenie
8123 – Alte activităţi de curăţenie
8130 – Activităţi de înteţinere peisagistică
8425 – Activităţi de luptă împotriva incendiilor şi de prevenire a acestora
8799 – Alte activităţi de asistenţă socială, cu cazare n.c.a.
9311 – Activităţi ale bazelor sportive
9319 – Alte activităţi sportive n.c.a
9329 – Alte activităţi recreative şi distractive n.c.a.
9531 – Repararea și întreținerea autovehiculelor
9630 – Activităţi de pompe funebre şi similare
9699 – Alte servicii personale n.c.a.
Capitalul Social
Capitalul Social al Societăţii Direcţia Publică Motru S.A este în cuantum de 90.000 lei, valoarea unei acţiuni este de 1(unu) leu şi se constituie prin aport în natură în valoare de 89.100 şi numerar 900 lei.
Acţionarii participă la capitalul social cu aportul în bani/natură subscris şi vărsat după cum urmează:
Municipiul Motru prin Consiliul Local deţine 100% din acţiuni, respectiv 89.100 lei reprezentând aport în natură si 900 lei reprezentand aportul in numerar. Aportul în natură este transferat automat şi irevocabil în patrimoniul societăţii şi este constituit din următoarele bunuri:
- Containere metalice 1,1 m3 evaluate la suma de 15 000 lei – cantitatea 15 buc.
- Containere zincate 1, 1 m3 evaluate la suma de 23 000 lei – cantitatea 20 buc.
- Containere evaluate la suma de 11500 lei – cantitatea 15 buc.
- Ciocan rotopercutor GBH2 evaluat la suma de 750 lei – cantitatea 1 buc.
- Schelă metalică evaluată la suma de 8000 lei – cantitatea 1 buc.
- Ciocan demolator evaluat la suma de 4500 lei – cantitatea 1 buc.
- Invertor GLOBUS 201 evaluat la suma de 3000 lei – cantitatea 1 buc.
- Motoferăstrău 260 evaluat la suma de 2000 lei – cantitatea 1 buc.
- Circular FR evaluat la suma de 1500 lei – cantitatea 1 buc.
- Abric RT – SP evaluat la suma de 2000 lei – cantitatea 1 buc.
- Tractor U650 evaluat la suma de 15000 lei – cantitatea 1 buc.
- Remorcă auto evaluată la suma de 3500 lei – cantitatea 1 buc.
Acţiunile
Acţiunile nominative ale societăţii Direcţia Publică Motru S.A., vor cuprinde toate elementele prevăzute de lege.
Societatea va ţine evidenţa acţiunilor într-un registru numerotat sigilat şi semnat de preşedintele consiliului de administraţie, care se păstrează la sediul acesteia sub îngrijirea secretarului consiliului de administraţie.
Obligaţiuni
Societatea Direcţia Publică Motru S.A. este autorizată să emită obligaţiuni în condiţiile legii.
Drepturi şi obligaţii decurgând din acţiuni
Fiecare acţiune subscrisă şi vărsată de acţionari, potrivit legii, dă dreptul la un vot în adunarea generală a acţionarilor, dreptul de a alege şi a participa la beneficii, precum şi celelalte drepturi stipulate în prezentul act constitutiv.
Transferul acţiunilor
Transferul acţiunilor societăţii poate fi efectuat în conformitate cu legislaţia privind transferul (vânzarea) acţiunilor societăţilor deţinute de autorităţile publice locale, în vigoare la data transferului respectiv.
Acţiunile sunt indivizibile cu privire la societatea comercială, care nu recunoaşte decât un singur proprietar pentru fiecare acţiune.
Pierderea acţiunilor.
În cazul pierderii unor acţiuni, proprietarul va trebui să anunţe consiliul de administraţie şi să facă public faptul prin presă, în cel puţin două ziare de largă circulaţie.
Acţiunile pierdute se anulează. Anularea lor se va publica în Monitorul Oficial al României, partea a III-a.
După şase luni, acţionarul va putea obţine un duplicat al acţiunilor pierdute.
ADUNAREA GENERALĂ A ACŢIONARILOR
Atribuţii
Reprezentanţii adunării generale a acţionarilor sunt numiţi şi revocaţi prin hotărârile Consiliului Local al Municipiului Motru, judeţul Gorj.
Numarul reprezentantilor in Adunarea Generala a Actionarilor societatii Directia Publica Motru SA este 1 (unu).
Reprezentantul in Adunarea Generala a Actionarilor a actionarului unic al societatii Directia Publica Motru SA, respectiv municipiul Motru prin Consiliul Local, este Consilier local PETRIȘOR FLORENTINA-EUGENIA.
Adunarea Generală a Acţionarilor Societăţii Direcţia Publică Motru S.A. este organul de conducere al societăţii, care decide asupra activităţii acesteia şi asupra politicii ei economice.
Adunările generale ale acţionarilor sunt ordinare şi extraordinare.
Adunarea generală ordinară se întruneşte cel puţin o dată pe an, în cel mult 5(cinci) luni de la încheierea exerciţiului financiar.
Adunarea generală are următoarele atribuţii principale:
- Aprobă propunerile privind strategia globală de dezvoltare, retehnologizare, modernizare, de restructurare economico – financiară a societăţii ;
- Aprobă structura organizatorică a societăţii şi numărul de posturi, precum şi normativul de constituire a compartimentelor funcţionale şi de producţie;
- Alege membrii comisiei de cenzori, comisie formată din trei cenzori şi cenzori supleanţi conform prevederilor legale;
- Alege consiliul de administraţie conform prevederilor Legii 31/1990, republicată, cu modificări, îi descarcă de gestiune şi îi revocă;
- Stabileşte nivelul indemnizaţiilor lunare ale membrilor consiliului de administraţie şi ai comisiei de cenzori.
- Aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe exerciţiul financiar următor;
- Aprobă bilanţul contabil şi contul de profit şi pierderi după analizarea rapoartelor administratorilor şi al comisiei de cenzori; aprobă repartizarea profitului conform legii;
- Hotărăşte cu privire la folosirea dividendelor aferente acţiunilor gestionate, pentru restructurare şi dezvoltare;
- Hotărăşte cu privire la contractarea de împrumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe; stabileşte componentele şi nivelul de contractare a împrumuturilor bancare curente, a creditelor şi a garanţiilor, inclusiv prin gajarea acţiunilor potrivit legii;
- Analizează rapoartele consiliului de administraţie privind stadiul şi perspectivele referitoare la profit şi dividende, poziţia pe piaţa internă şi internaţională, nivelul tehnic, calitatea , forţa de muncă, protecţia mediului, relaţii cu clienţii;
- Se pronunţă asupra gestiunii consiliului de administraţie;
- Hotărăşte cu privire la gajarea sau închirierea unor subunităţi;
Pentru atribuţiile la lit. f), g),h),i),k), l) adunarea generală a acţionarilor nu va putea hotărî decât în urma obţinerii, de către fiecare reprezentant, a unui mandat special prealabil de la organul care l-a numit.
Adunarea generală extraordinară a acţionarilor se întruneşte ori de câte ori este necesar a se lua o hotărâre privind:
- schimbarea formei juridice a societăţii ;
- schimbarea obiectului de activitate ;
- prelungirea duratei acesteia;
- mutarea sediului societăţii ;
- majorarea sau reducerea capitalului social;
- fuzionarea cu alte societăţi sau divizarea societăţii;
- dizolvarea anticipată a societăţii;
- conversia acţiunilor dintr-o categorie în cealaltă;
- emisiunea de obligaţiuni;
- oricare modificare a actului constitutiv sau orice altă hotărâre pentru care este cerută aprobarea adunării generale extraordinare a acţionarilor;
Pentru atribuţiile menţionate la lit. a),b),c),e),g) adunarea generală a acţionarilor nu va putea hotărî decât în urma obţinerii, de către fiecare reprezentant, a unui mandat special prealabil de la organul care la numit.
Atribuţiile adunărilor generale ordinare şi extraordinare ale acţionarilor se diferenţiază potrivit legii.
Consiliul de administraţie
Conducerea executivă
Gestionarea societăţii
Cenzorii
Având în vedere faptul că situațiile financiare ale societății Direcția Publică Motru SA sunt supuse auditului financiar (Societatea având obligatia legală de auditare a situațiilor financiare), în baza articolului 160, alin.1^2 din Legea 31/1990 – Legea societăților, cu modificările și completările ulterioare, Adunarea Generală a Acționarilor hotărăște să renunțe la numirea de cenzori la societatea Directia Publică Motru SA.
Auditorul financiar
Situațiile financiare ale societății se supun, conform legii, auditării.
Societatea ANCONA MONITOR SRL, având număr de înregistrare la Registrul Comertului J18/177/2024, cod fiscal 49617581, reprezentată legal prin dl. FĂTU COSMIN-IULIUS, in calitate de administrator, este numita auditor financiar al societatii DIRECTIA PUBLICA MOTRU SA, până la data de 31.05.2027, pentru o perioada supusa auditarii de 3 ani, respectiv pentru auditarea situatiilor financiare aferente exercitiilor financiare 2024, 2025 si 2026.
Direcţia Publică Motru SA isi desfăşora activitatea conform structurii organizatorice funcţionale, astfel:
- Adunarea Generala a Acţionarilor (AGA) – prin reprezentanti ai actionarului Municipiul Motru – Prin Consiliul Local
- Consiliul de Administraţie (CA) – format din administratori neexecutivi, numiti prin hotarare AGA
- Director General – numit prin Hotararea Consiliului de Administratie. Domnul Mantoc Gheorghe este numit in functia de director general (provizoriu) prin Hotararea CA nr.5/10.04.2025, cu mandat de 5 luni, pana la data de 10.09.2025 (inclusiv).
- Servicii/compartimente functionale, conform structurii organizatorice aprobate, respectiv:
- SERVICIUL FINANCIAR, CONTABIL, FOND LOCATIV, ACHIZITII PUBLICE, ce are in componenta:
- Compartiment Financiar contabil
- Compartiment Fond Locativ
- Compartiment Achizitii Publice, devize lucrari
- DEPARTAMENT AUDIT INTERN
- SERVICIUL RESURSE UMANE, SALARIZARE, OFICIUL JURIDIC, ADMINISTRATIV, RELATII CU CLIENTII, are in componenta:
- Compartiment Resurse Umane, Salarizare
- Compartiment Oficiu Juridic
- Compartiment Secretariat, Administrativ, Paza
- Compartiment Administrare Piata si Relatii cu Clientii
- SERVICIUL SALUBRIZARE STRAZI, SPATII. MEDIU, SSM, are in componenta:
- Compartiment SSM
- Compartiment Salubrizare strazi
- SERVICIUL INTRETINERE SPATII VERZI, ddd, ZONE DE AGREMENT SI STRAND, ADMINISYTRARE SI GESTIONARE ADAPOST CAINI FARA STAPAN, ce are in componenta:
- Compartiment Spatii verzi, DDD
- Compartiment Zonde de agrement si strand
- Compartiment Administrare si gestionare adapost caini fara stapan
- SERVICIUL GESTIONARE DESEURI, PARC AUTO, INTRETINERE CIMITIRE, ce are in componenta:
- Compartiment Gestionare deseuri
- Compartiment Parc auto
- Compartiment Administrare cimitire
- SERVICIUL ELECTRIC, INTRETINERE REPARATII CURENTE, ce are in componenta:
- Compartiment Intretinere, reparati curente
- Compartiment electric
Curriculum Vitae
Name |
---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |

Declarații avere și interese
Name |
---|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |

CONTRACTE
PERSOANE FIZICE
– copie BI/CI ;
– copii documente ce atesta dreptul de proprietate asupra locatiei pentru care se incheie contractul ;
PERSOANE JURIDICE
– copie BI/CI administrator ;
– copie CIF
– extras de cont bancar
– copii documente spatiu, puncte de lucru ;
– stampila societatii
– imputernicirea de semnare a contractului in cazul in care nu este prezent administratorul firmei ;
INCETAREA CONTRACTULUI CU SC DIRECTIA PUBLICA MOTRU SA
Solicitantul, titular de contract (persoana fizica sau juridica), inainteaza catre SC Directia Publica Motru SA, o cerere de incetare a contractului, cerere care va cuprinde:
– numele si prenumele titularului de contract
– adresa/punctul de lucru de ridicare a deseurilor
– motivul incetarii contractului
In situatia in care, solicitantul in cauza, detine europubela apartinand SC Directia Publica Motru SA, acesta are obligatia, anterior depunerii cererii de reziliere a contractului, sa o predea unitatii, pe baza de proces verbal de predare-primire, document ce va fi anexat, in xerocopie, cererii de reziliere.
Cererea de reziliere trebuie inaintata cu 30 de zile inainte de data de la care contractul inceteaza, dupa achitarea la zi a tuturor debitelor datorate SC Directia Publica Motru SA.